Interneta veikala noteikumi – Beauty spilvens Queen Sleep

INTERNETA VEIKALA NOTEIKUMI

  1. Galvenie noteikumi.

1.1. Interneta veikals vietnē queensleep.lv (turpmāk - Veikals) ir Aleksandra Szarkowska (turpmāk - Pārdevējs) īpašums, kas veic uzņēmējdarbību ar vārdu Aleksandra Szarkowska, uzņēmuma adrese: ul. Czerniakowska 71/505, 00-715, Varšava, Polija. NIP: 9512514238, kas ierakstīts Ekonomikas ministra pārziņā esošajā Centrālajā informācijas par saimniecisko darbību reģistrā (www.firma.gov.pl), tālr.: +48 608 880 222

1.2. Šie noteikumi nosaka Veikala lietošanas noteikumus, jo īpaši Pārdevēja un Klienta tiesības un pienākumus, pasūtījuma noformēšanas, Pārdevēja piedāvāto preču pārdošanas līgumu noslēgšanas un izbeigšanas noteikumus, kā arī Pārdevēja piedāvāto preču pārdošanas noteikumus. Šo līgumu izpildi un sūdzību izskatīšanas noteikumus, kā arī personas datu aizsardzību. Šie noteikumi nosaka arī elektronisko pakalpojumu sniegšanas noteikumus, kas tiek sniegti tikai tādā apmērā, kādā Pircēji var veikt pirkumus ar Veikala starpniecību.

1.3. Pircēji var jebkurā laikā bez maksas piekļūt šiem Noteikumiem Veikala interneta lapās, tai skaitā lejupielādēt un arhivēt Noteikumu saturu vai to izdrukāt. Noteikumi klientiem ir pieejami arī pasūtīšanas laikā.

1.4. Šie noteikumi ir adresēti gan patērētājiem, gan komersantiem, kuri izmanto Veikalu, izņemot Noteikumu 7. un 8.punktu, kas ir adresēti tikai klientiem, kuri ir patērētāji, un izņemot tos Noteikumu noteikumus, kas ir tieši adresēti patērētājiem.

1.5. Klienti var sazināties ar Pārdevēju pa e-pastu, kā arī telefoniski un rakstiski (kontaktinformācija norādīta Noteikumu 1.1.punktā), savukārt Klienti veic pasūtījumus, izmantojot pasūtījuma veidlapu 3 punktā noteiktajā kārtībā.

1.6. Jebkuri sludinājumi, cenrāži un cita informācija, kas ievietota Veikala mājaslapā saistībā ar tajā redzamajām precēm, nav piedāvājums Civillikuma izpratnē, bet gan aicinājums slēgt līgumu Polijas Republikas Civilkodeksa 71.panta izpratnē.

  1. Pakalpojumi sniegti elektroniski.

2.1. Pārdevējs sniedz elektroniskus pakalpojumus, kas sastāv no iespēju klientiem izveidot lietotāja kontu Veikala vietnē un nodrošināt klientiem pasūtījuma veidlapu Veikala vietnē.

2.2. Pasūtījumu veidlapu pakalpojums ļauj klientiem veikt pasūtījumus Pārdevēja piedāvātajām precēm ar Veikala mājaslapas starpniecību ar noteikumiem 3.punktā noteiktajā kārtībā. Pakalpojums ir bezmaksas un ir vienreizējs. Pakalpojums beidzas uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas.

2.3. Lai apskatītu Veikala preču klāstu un veiktu pasūtījumus, nepieciešams dators vai cita multivides ierīce ar interneta pieslēgumu un operētājsistēmu, kas ļauj darbināt tīmekļa pārlūkprogrammu (piem., Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer), kas atbalsta Javascript skriptus, un aktīvs e-pasta konts.

2.4. Pārdevējs ziņo, ka galvenie draudi, kas saistīti ar elektroniski internetā sniegtā pakalpojuma izmantošanu, ir trešo pušu (tā saukto hakeru) iejaukšanās, datorvīrusi, programmas vai surogātpasts (neakceptētas elektroniskās ziņas, kas tiek nosūtītas vienlaikus daudziem saņēmēji). Katra ar interneta starpniecību sniegto pakalpojumu lietotāja labā tiek instalēta legāla un aktuāla programmatūra, kas aizsargā lietotāja ierīci no iepriekšminētajiem draudiem.

2.5. Klientiem, kuri izmanto Veikalu, ir pienākums atturēties no jebkādām pretlikumīgām darbībām, jo ​​īpaši no nelegāla satura nodrošināšanas un iejaukšanās Veikala saturā vai tā tehniskajos elementos.

2.6. Sūdzības par elektroniski sniegtajiem pakalpojumiem var iesniegt rakstiski vai e-pastā (kontaktinformācija norādīta Noteikumu 1.1.punktā). Sūdzības Pārdevējs izskata 14 dienu laikā.

  1. Pirkuma līguma noslēgšanas kārtība.

3.1. Veikals pieņem Klientu pasūtījumus caur vietni queensleep.lv. Pasūtījumus var veikt 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Klienta pasūtījuma veikšana Veikalā ir piedāvājums noslēgt pirkuma-pārdošanas līgumu par precēm, kas ir pasūtījuma priekšmets Polijas Republikas Civilkodeksa 66. panta 1. punkta izpratnē.

3.2. Pasūtījuma noformēšana nozīmē preču veida un daudzuma izvēli queensleep.lv mājaslapā, nospiežot "Pievienot grozam", aizpildot pasūtījuma veidlapu, izvēloties apmaksas un piegādes veidu un pēc tam, apstiprinot un iesniedzot pasūtījumu, noklikšķinot uz "Pasūtit un apmaksāt". Pasūtījumi, kas veikti, izmantojot Veikalu, rada apmaksas pienākumu.

3.3. Pasūtīšanas procedūras obligāts elements ir, ka Klients iepazīstas un akceptē šos Noteikumus, ko Klients apstiprina, atzīmējot atbilstošo rūtiņu pirms pasūtījuma galīgās apstrādes. Šo Noteikumu nepiekrišana, veicot pasūtījumu, liedz izmantot iespēju iegādāties preces ar Veikala starpniecību un prasa saskaņot darījuma nosacījumus citā formā.

3.4. Pēc tam, kad Klients ir nosūtījis pareizi aizpildītu pasūtījuma veidlapu, Veikals nekavējoties apstiprina pasūtījuma saņemšanu, nosūtot attiecīgu e-pastu uz Klienta norādīto e-pasta adresi. Kad Klients ir saņēmis iepriekš minēto e-pastu, starp Klientu un Pārdevēju tiek noslēgts pirkuma līgums. Šāda veida e-pasts ir arī apstiprinājums attālinātā līguma noslēgšanai. E-pasta pielikums ir PDF dokuments, kurā ir visa pasūtījuma informācija un atteikuma veidlapa.

3.5. Ar Veikala starpniecību noslēgtie līgumi tiek slēgti poļu vai jebkurā citā izvēlētā valodā.

  1. Cenas un samaksa.

4.1. Veikala lapās redzamo preču cenas ir bruto cenas (t.i., ar PVN) un ir izteiktas eiro (EUR) valūtā.

4.2. Veikala mājaslapā norādītās preču cenas neietver piegādes izmaksas. Preces piegādes izmaksas (ieskaitot piegādes un pasta izdevumus) Pircējam tiek norādītas, veicot pasūtījumu, tai skaitā, ja Klients izsaka vēlmi slēgt Pirkuma-pārdošanas līgumu. Piegādes izmaksas ir atkarīgas no pasūtījuma veikšanas laikā izvēlētā piegādes veida. Pasūtījuma kopējās izmaksas, ieskaitot preces cenu un piegādes izmaksas, tiek parādītas pasūtījuma kopsavilkumā.

4.3. Saistošā un galīgā cena ir cena brīdī, kad pircējs veic pasūtījumu.

4.4. Par visām Veikala pasūtītajām precēm tiek izrakstīti fiskālie čeki vai rēķini.

  1. Piegāde.

5.1. Preču piegāde Klientam tiek veikta par maksu, ja vien pirkuma līgumā nav noteikts citādi (skat. Noteikumu 4.2.punktu) vai arī Pasūtītājs pats organizē transportēšanu vai piegādi.

5.2. Pasūtītās preces piegādā kurjerdienests DPD. Pasūtītās preces tiek piegādātas – atkarībā no Klienta izvēles – tieši uz anketā norādīto Klienta adresi.

5.3. Ar Veikala starpniecību pasūtīto preču piegāde tiek veikta Eiropas Savienības ietvaros. Ja vēlaties iegādāties preci ar piegādes vietu ārpus Eiropas Savienības teritorijas, lūdzam pirms pasūtījuma veikšanas sazināties ar Veikalu, lai noskaidrotu piegādes iespēju un tās izmaksas. Šajā gadījumā piegādes izmaksas tiek noteiktas individuāli un tiek paziņotas Klientam pirms pasūtījuma veikšanas.

5.4. Izpildes laiks ir no 1 līdz 3 darba dienām, skaitot no Klienta pasūtījuma izdarīšanas dienas, ja preces aprakstā vai pasūtījuma noformēšanā nav norādīts cits datums.

5.5. Pēc sūtījuma saņemšanas Klientam ir jāpārbauda sūtījuma stāvoklis, ja iespējams, kurjera dienesta pārstāvja klātbūtnē. Kravas bojājumu gadījumā transportēšanas laikā ieteicams, ja iespējams, atteikties no Klienta kravas saņemšanas vai kurjera dienesta pārstāvja klātbūtnē uzrakstīt protokolu, norādot kravas stāvokli un bojājuma apstākļus, kas ievērojami vienkāršos iespējamo pretenziju izskatīšanu.

  1. Sūdzību iesniegšanas procedūra.

6.1. Veikalam ir pienākums piegādāt Klientiem pārdotās preces bez fiziskiem un juridiskiem defektiem. Iegādātās preces defekta gadījumā Pircējiem ir tiesības, kas noteiktas Polijas Civilkodeksa 1964. gada 23. aprīļa aktā (2014. gada Juridiskā žurnāla 121. punkts, ar grozījumiem), jo īpaši daļā, kas attiecas uz garantiju ( 556. un turpmākie panti).

6.2. Sūdzības iesniedzamas Noteikumu 1.1.punktā norādītajā Veikala galvenās mītnes adresē. Sūdzībā jābūt Pircēja kontaktinformācijai, informācijai par defektu veidiem un to konstatēšanas datumu, Klienta lūgumam un šaubu gadījumā arī apliecinājumam par preču iegādi, par kuru tiek iesniegta sūdzība Veikalā. Iepriekš minētais sūdzības saturs ir ieteikuma formā, un arī cita satura sūdzības izskatīs Pārdevējs.

6.3. Ja sūdzības izskatīšanai Pārdevējam ir nepieciešams pārbaudīt pārdotās preces, Klientam, kurš izmanto garantijas tiesības, ir pienākums uz Pārdevēja rēķina piegādāt preci pirkuma līgumā norādītajā vietā, vai ja līgumā šāda vieta nav norādīta - uz vietu, no kuras preces nosūtītas Klientam. Ja preces veids vai uzstādīšanas metodes dēļ preces piegāde Pircējam būtu pārmērīgi apgrūtināta, Pircējs nodrošina preces Pārdevējam vietā, kur tās atrodas.

6.4. Veikals uz Klienta sūdzību atbildēs 14 dienu laikā.

  1. Tiesības atkāpties no Līguma.

7.1. Saskaņā ar Polijas Republikas 2014. gada 30. maija Patērētāju tiesību likuma 27. pantu (2014. gada Tiesību žurnāla 827. punkts) Klients, kurš ir patērētājs, kurš noslēdzis distances pirkuma-pārdošanas līgumu, izmantojot Veikalu, var 14 dienu laikā no tā atteikties, nenorādot iemeslu, un nesedz citas izmaksas, izņemot Noteikumus 7.4. un 7.7.punktā minētās. Norādījumi par atteikuma tiesībām, kas jo īpaši satur informāciju par atteikuma no Līguma tiesību izmantošanas veidu un datumu, kā arī par preču atgriešanas izmaksām līguma atteikuma gadījumā, ko sedz Klients, ir pievienoti kā pielikums 1 šiem noteikumiem.

7.2. Klients var izmantot līguma atteikuma pieteikuma paraugu, kas pievienots Polijas Republikas 2014. gada 30. maija Patērētāju tiesību aktam (2014. gada Tiesību žurnāls, 827. punkts), kā arī nosūtīto atgriešanas veidlapu. uz Klienta e-pasta adresi pēc pasūtījuma veikšanas, taču tas nav obligāti.

7.3. Atteikšanās no Pirkšanas-pārdošanas līguma gadījumā Līgums tiek uzskatīts par spēkā neesošu. Ja Klients, kurš ir patērētājs, ir iesniedzis paziņojumus, pirms Pārdevējs ir pieņēmis viņa piedāvājumu, piedāvājums vairs nav saistošs.

7.4. Preču atgriešanas gadījumā izmaksas par preču nosūtīšanu no Pircēja līdz Pārdevējam sedz Klients.

7.5. Klients ir atbildīgs par lietas vērtības samazināšanos tās lietošanas rezultātā tādā veidā, kas pārsniedz to, kas nepieciešams, lai noteiktu lietas būtību un funkcionēšanas īpašības.

7.6. Klients nav tiesīgs atteikties no attālinātiem līgumiem, kas uzskaitīti pantā 38. 2014. gada 30. maija Likumā par Polijas Republikas Patērētāju tiesībām (2014. gada Tiesību žurnāls, 827. punkts), jo īpaši:

a) kurā pakalpojuma priekšmets ir nerūpniecisks produkts, kas ražots saskaņā ar patērētāja specifikācijām vai kalpo viņa individuālo vajadzību apmierināšanai;

b) kurā pakalpojuma priekšmets ir prece, kas ātri bojājas vai kam ir īss glabāšanas laiks;

c) ja pakalpojuma priekšmets ir aizzīmogotā iepakojumā piegādāta prece, kuru nevar atgriezt pēc iepakojuma atvēršanas veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ, ja iepakojums ir atvērts pēc piegādes;

d) kurā pakalpojuma priekšmets ir preces, kuras pēc savas būtības pēc piegādes nav atdalāmas no citām precēm.

7.7. Ja Klients ir pieprasījis pakalpojumu sniegšanas uzsākšanu (ja Pārdevēja piedāvājumā tādi pakalpojumi vispār tiek nodrošināti) pirms izbeigšanas termiņa, Klients maksā Pārdevējam sniegto pakalpojumu apjomam proporcionālu summu līdz brīdim, kad Klients informēja Pārdevēju par Līguma izbeigšanu.

7.8. Klients nodrošina atgriezto preci tā, lai līdz minimumam samazinātu bojājumu risku transportēšanas laikā.

  1. Ārpustiesas veidi sūdzību izskatīšanai un naudas atmaksai.

8.1. Ja Pārdevējs nepieņem Klienta, kurš ir patērētājs, sūdzību un tas nepiekrīt viņa lēmumam, viņš var izmantot pieejamos ārpustiesas sūdzību un zaudējumu atlīdzināšanas līdzekļus.

8.2. Jo īpaši Klientam ir iespēja lūgt atbilstošo tirdzniecības inspekcijas inspektoru uzsākt starpniecības procedūru par strīda izlīgumu starp pircēju un pārdevēju saskaņā ar 2000. gada 15. decembra likuma "Par tirdzniecības pārbaudi" 36. pantu. Polijas Republikas (2001. gada Juridiskais Vēstnesis, Nr. 4, 25. punkts., ar grozījumiem). Starpniecība ir brīvprātīga (abām pusēm tam ir jāpiekrīt), un jebkuram iespējamam pušu izlīgumam ir jābūt arī abu pušu vienošanās rezultātam. Starpniecības pieprasījuma iesniegšana negarantē, ka starpniecība notiks, nemaz nerunājot par rezultātu.

8.3. Klientam ir arī iespēja pieprasīt strīda, kas izriet no noslēgta pirkuma līguma, izšķiršanu pastāvīgajā patērētāju šķīrējtiesā ar Tirdzniecības inspekcijas inspektoru, kas minēts Regulas Nr. 37. 2000. gada 15. decembra Akta par Polijas Republikas Tirdzniecības inspekciju. Polijas Republikas "Par tirdzniecības inspekciju" (2001. gada Tiesību žurnāls, Nr. 4, 25. punkts., ar grozījumiem). Pastāvīgo patērētāju šķīrējtiesu organizācijas un darbības noteikumi ir noteikti Tieslietu ministra 2001. gada 25. septembra rīkojumā par pastāvīgo patērētāju šķīrējtiesu organizācijas un darbības noteikumiem (Likumdošanas Vēstnesis, 2001, Nr. 113, 1214. punkts).

8.4. Detalizēta informācija par sūdzību un zaudējumu atlīdzināšanas ārpustiesas metodēm ir pieejama arī pašvaldības patērētāju tiesību, kuru likumā noteiktie uzdevumi ietver patērētāju tiesību aizsardzības un tirdzniecības inspekcijas, birojos un tīmekļa vietnēs.

9. Personas datu aizsardzība.

- Klienta, izmantojot Veikalu, sniegto personas datu administrators ir Pārdevējs.

- Klienta personas dati tiek apstrādāti uz līguma pamata un tā izpildei, saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes (ES) Vispārīgajā datu aizsardzības regulā (VDAR) noteiktajiem principiem. Sīkāka informācija par Pārdevēja datu apstrādi ir iekļauta Veikalā ievietotajā privātuma politikā.

  1. Noslēguma noteikumi.

10.1. Pārdevējs ievēro visas patērētāja tiesības, kas paredzētas vispārīgi piemērojamo tiesību aktu noteikumos, jo īpaši Polijas Republikas 2014. gada 30. maija Patērētāju tiesību likumā (2014. gada Tiesību žurnāla 827. punkts). Līdz ar to šo noteikumu veikala noteikumi nav paredzēti, lai izslēgtu vai ierobežotu jebkādas patērētāju tiesības saskaņā ar likumu. Visas iespējamās šaubas ir jāizskaidro par labu patērētājiem, kuri izmanto Veikalu. Patērētājam mazāk draudzīgi noteikumi par augstākminēto tiesību aktu noteikumiem tiek uzskatīti par spēkā neesošiem un tiek aizstāti ar iepriekš minēto tiesību aktu noteikumiem.

10.2. Noteikumi var tikt grozīti svarīgu iemeslu dēļ, īpaši, ja mainās likums. Nepārtrauktu Līgumu gadījumā saskaņā ar šiem Noteikumiem, grozītie Noteikumi ir saistoši Klientam saskaņā ar prasībām, kas noteiktas Regulas Nr. Polijas Republikas Civilkodeksa 384. un 3841. pantu, ja Klients tika pienācīgi informēts par izmaiņām un viņš līgumu nepārtrauca 14 dienu laikā no paziņošanas dienas. Attiecībā uz Līgumiem, kas nav nepārtraukti, pamatojoties uz šiem Noteikumiem, Noteikumu grozījumi nekādā veidā nepārkāps to Klientu tiesības, kuri iegādāti pirms grozījumu spēkā stāšanās dienas.

10.3. Līguma pielikumi: 1. Informācija par tiesībām atkāpties no līguma, 2. LĪGUMA ATCELŠANAS VEIDLAPA. Šie pielikumi ir likuma neatņemama sastāvdaļa.

10.4. Noteikumi ir spēkā kopš 2014. gada 25. decembra. Spēkā esošie noteikumi attiecas uz līgumiem, kas noslēgti pirms Polijas Republikas 2014. gada 30. maija Likuma par patērētāju tiesībām (2014. gada Likuma Vēstnesis, 827. punkts.) spēkā stāšanās dienas, un esošiem līgumiem.

INFORMĀCIJA PAR TIESĪBĀM ATTEIKTIES NO LĪGUMA

(Polijas 2014. gada 30. maija Patērētāju tiesību likuma 27. pants)

Tiesības atkāpties no Līguma

Jums ir tiesības atteikties no šī Līguma 14 dienu laikā, nenorādot iemeslu.

Tiesības beidzas 14 dienās no dienas, kad jūs vai Klienta norādītā trešā persona, kas nav jūsu norādītais pārvadātājs, fiziski pārņem preces savā valdījumā.

Lai izmantotu tiesības atkāpties no līguma, jums ir jāinformē mūs (adrese: ul. Krzysztofa Kieślowskiego 5/2, 02-962, Varšava, Polija, tel. +48 608 880 222) par savu lēmumu atteikties no šī līguma. (piemēram, ar vēstuli vai e-pastu).Lai ievērotu Līguma atteikuma termiņu, Jums tikai jānosūta informācija par atteikuma tiesību izmantošanu pirms termiņa beigām.

Līguma atteikuma sekas:

Ja jūs atteiksities no šī Līguma, mēs nekavējoties atmaksāsim jums visus no jums saņemtos maksājumus, izņemot piegādes izmaksas, un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs tikām informēti par jūsu lēmumu izmantot jūsu tiesības atteikties no līguma.

Mēs atmaksāsim maksājumu, izmantojot to pašu maksājuma veidu, ko izmantojāt sākotnējā darījumā, ja vien mēs neesam skaidri vienojušies citādi; jebkurā gadījumā šīs atmaksas rezultātā jums nebūs jāmaksā nekāda maksa. Mēs varam apturēt naudas atmaksu, līdz saņemam preci vai līdz brīdim, kad mums tiks iesniegts atgriešanas apliecinājums, atkarībā no tā, kas notiek vispirms.

Lūdzu, nosūtiet mums preces atpakaļ nekavējoties, bet jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad jūs mūs informējāt par šī līguma noraidīšanu. Termiņš tiek uzskatīts par ievērotu, ja preci nosūtat pirms 14 dienu termiņa beigām.

Jums būs jāsedz tiešās preces atgriešanas izmaksas. Jūs būsiet atbildīgs tikai par preču vērtības samazināšanos to izmantošanas rezultātā.

LĪGUMA ATCELŠANAS VEIDLAPA

(Šī veidlapa ir jāaizpilda un jāatgriež tikai tad, ja vēlaties anulēt Līgumu)

- Saņēmējs:



- Es/mēs (*) ar šo informēju (*) par manu/mūsu atteikšanos no pirkuma-pārdošanas līguma par šādām pozīcijām (*): ................... ................................................................ .......................................................... .......................................................... ......................

- Līguma noslēgšanas datums (*) / preču saņemšanas datums (*): ................................... ............................................................ ........

- Klienta(-u) vārds un uzvārds: ................................................ ...................................................... ......



- Klienta(-u) adrese: ................................................ ...................................................... ....



- Klienta(-u) paraksts: ................................................ ... (tikai tad, ja veidlapa ir nosūtīta papīra formā)



- Datums: ............................

Mans profils